בשלישי הקרוב יחלו הבחירות לרשויות המקומיות וכולנו נהנה מיום שבתון. אז מה בתכנון? להדליק טלויזיה, לעקוב אחר המתרחש וללכת להצביע או לנצל את הזמן בחיק החברים והמשפחה?

הולכים לבחור או מעדיפים לטייל?

בשלישי הקרוב יחלו הבחירות לרשויות המקומיות וכולנו נהנה מיום שבתון. אז מה בתכנון? להדליק טלויזיה, לעקוב אחר המתרחש וללכת להצביע או לנצל את הזמן בחיק החברים והמשפחה?

נכון, לא מדובר בבחירות ארציות, אבל עדיין, כולנו אוהבים שהמדרכה ליד הבית מסודרת ושהרחוב נקי ומואר בשעות הלילה. ביום שלישי הקרוב יחלו הבחירות לרשויות המקומיות ויחד עם זאת מגיעה התלבטות לא פשוטה: האם לנצל את יום החופש ולעשות סידורים שדחינו, ללכת להצביע ולעקוב אחר המתרחש, או להתנתק לגמרי באיזה טיול עם החברים או המשפחה?

נתחיל בזה שהכל תלוי בעיר מגוריכם. בקריות, לדוגמא, הבחירות די סגורות כבר שנים, ככה שאם אין באמת מאבק מעניין עם לפחות שני מועמדים ראויים – בשביל מה להצביע? 
אז יש שיטענו כי הבחירות למועצת העיר חשובות גם הן. אך האם הן חשובות יותר מטיול עם כל המשפחה באמצע השבוע? שיקול שלכם.

דבר נוסף שיש לקחת בחשבון זה את מזג האוויר. אל תשכחו שאנחנו על התפר בין שמיים קודרים וגשם מול ימים חמים ונעימים עם שמש מלטפת. ברור לכולם מה יקרה אם יום שלישי יהיה יום נוח לטיולים, נכון? מצד שני, אם יהיה גשום ולא נצא לטייל, אולי גם נתעצל לצאת ולבחור. 

המלצה שלנו? גם וגם!
קומו מוקדם, נצלו את זכות הבחירה שלכם, וטוסו לטיול מגניב היכן שתרצו עד שעות הערב המאוחרות. מה שנקרא, לנצל את יום השבתון עד תום. 

אנחנו עם שאוהב נורא להתלונן ולהתקטנן, אבל שמגיע השלב שבו יש לנו אפשרות להזיז עניינים ולקדם את האינטרסים שלנו, אנחנו נמנעים מלעשות זאת. שיעורי ההצבעה עומדים בממוצע עד 30-40% מסך הזכאים להצביע, אחוזים נמוכים מאוד שלא מציירים באמת תמונת מצב על פי דעתם של רוב התושבים בערי ישראל. לכן, אנחנו ממליצים לכם בחום לגשת לקלפי הקרוב לביתכם, לממש את זכות ההצבעה, ולאחר מכן? כל היום פתוח עבורכם. טיולים, סידורים, או סתם סתלבט בים – הכל הולך.

השארת תגובה