
הקמפיין
200 מובילות הדעה שנבחרו לקמפיין, קיבלו מארז עם שליח עד הבית, הכולל בתוכו מוצרי סבוקלם אקטיב קרם לחות וסבוקלם סבון פנים לעור רגיש – מוצרים משלימים לטיפול בעור רגיש ואדמומי.
משתתפות הקמפיין העלו תמונות וסרטונים לפני השימוש במוצרים ושיתפו את העוקבות שלהן בכך שהן עומדות להתנסות במוצרי סבוקלם.
לאחר מס' ימים, משתתפות הקמפיין התבקשו לעדכן את העוקבות שלהן בתוצאות. הן העלו תמונות וסרטונים בהם הן הראו את התוצאות של השימוש במוצרי סבוקלם אקטיב קרם לחות וסבוקלם סבון פנים לעור רגיש.
מילות התיוג בקמפיין: #SeboCalm_Active
המטרות
- הנעה לפעולה – הצגה וחשיפת מוצרי SeboCalm לקהל היעד, נשים וגברים בעלי עור רגיש ואדמומי.
- מיצוב סבוקלם אקטיב קרם לחות וסבוקלם סבון פנים לעור רגיש מסדרת Active SeboCalm כמוצרים משלימים לטיפול וטיפוח עור רגיש ואדמומי.
- יצירת באזז ושיח ברשת והעברת המסר בצורה אינטראקטיבית – העלאת פוסטים לפני ואחרי השימוש במוצרי סבוקלם.
- פרסום אנושי על ידי העלאת תמונות וסרטונים בנכסים הדיגיטליים של מובילות הדעה – אינסטגרם, פייסבוק, קבוצות ויוטיובריות.
- הצגה וחשיפת מוצרי SeboCalm על ידי פאשניסטיות: מובילות דעה חזקות ברשת, אינסטגרמיות ויוטיובריות, ששיתפו את הטיפ האישי שלהן בשילוב מוצרי סבוקלם לשמירה על עור רגיש ואדמומי.
התחייבות ל-50,000 אינטראקציות
התוצאות
פוסטים
אינטראקציות
צפיות בסרטונים
לייקים, תגובות ושיתופים